گلچين اس ام اس
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» گلچين اس ام اس

نقاش باشی!

چقدر می گیـری

بیایی و صفحه های سیاه دلم را رنگ کنی؟

بعد برای دیوار اتاق دلم

یک روز آفتابی بکشی که نور آفتاب تا میـانه اتاق آمده باشد

راستی مـــن روی صورتم یک خنده می خواهم...

نرخ خنده که گران نیست؟


Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

زندگي شبیه شعري است

قافیه هایش با من

تو فقط همیشه

ردیف باش...


Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

در انبوه صداهای دودزده کافه های تکرار...

وقتی بیصدا به اسپرسوی مقابلت خیره میشوی...

ناخواسته از چشمانت ابدیتی میسازی ...

تلخ..بی پایان..تیره.. و افسونگر...!


Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

نه به رتبه اول کارنامه ات

نه به صفحه دوم شناسنامه ات

من، به دکمه سوم پیراهنت حسادت می کنم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت